Totalt antall sidevisninger

torsdag 24. november 2011

Kriminelt bokbad

Jeg går en spennende kveld i møte, og jeg gleder meg masse! I kveld skal nemlig Larviks tre flotte krimforfattere bli bokbadet på ARK i Larvik. Den ene er Anita Berglund, som også har blitt en god venninne av meg. (På bildet skåler hun forøvrig både til meg, og hjemme hos meg! )
Hun skal  bli bokbadet om boka "Midtvintermørke".
Den andre, er den etterhvert så kjente etterforskeren Jørn Lier Horst. Denne gangen har han kommet med sin 7. bok, og den heter "Vinterstengt".
Og sist, men ikke minst, så er det siste tilskuddet på stammen; Frode Eie Larsen som debuterte i år med boka, "Hemmeligheten".

Det blir spennende... og fortsettelsen følger i morgen...

2 kommentarer:

  1. Jeg skulle gerne have været med der! ;) Jeg købte faktisk to bøger af Jørn Lier Horst i Oslo, Gardamoen, på vej hjem fra Tromsø. Har læst begge på norsk! ;)

    Det bliver en dejlig og spændende aften. Nyd den! :) Knus.

    SvarSlett
  2. Høres gøy ut med krimbokbad! Jørn Lier Horst er i ferd medå seile opp som en av mest soldide norske krimforfattere. Han både skriver godt og er produktiv.Anita Berglung kjenner jeg bare gjennom anmeldelser, har planer om å lese den siste boken hennes. Godt bad! :)

    SvarSlett