Totalt antall sidevisninger

lørdag 15. oktober 2011

Lørdag og ny farge

I dag kan man endelig sove litt lenger, for i dag er det lørdag. Og lørdagen bringer med seg en nydelig farge. En slags lyseblå/turkis farge har denne dagen på seg...
I dag blir det nok også en spennende lyseblå lørdag, for i dag, eller i kveld, da,- er det tid for fest.
Mannen i huset er ute på sjøen og tar opp hummerne han har fått i teinene, så i dag blir det skikkelig hummer og krabbefest - samt god hvitvin til, i sammen med min familie. Det blir nok snadder! Et skikkelig herremåltid, blir det... mmmm...
Så snart skal hummer og krabber kokes i bakgården, bordet dekkes og pyntes - men hele tiden skal dagen være nydelig "lyseblå".
Nyt den vakre fridagen!

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en hyggelig lørdag. Farven er fin og planerne gode. Hummer. Nam nam. Det bliver en dejlig aften! :)

    Jeg har opdaget min tilgang til skriverier og det gjorde jeg kva det, du har fortalt om dine farver. Jeg hører musik! Og det har jeg allerede skrevet, men så begyndte jeg at tænke tilbage til den musik, jeg hørte meget engang og det, som gav mig billeder og inspiration. Min skrivesjæl er musikalsk! I disse dage lytter jeg meget til den musik og det giver en helt ny tilgang til skriverierne. Det bliver spændende! :))

    Så tak for indirekte inspiration og ha' en fin lørdag videre. Klem forfatterven! ;)

    SvarSlett
  2. Hummer og krabber - åhh det blir berre fantastisks vil eg tru. Kos deg med familien og ha ein flott laurdag:-))

    jannetove

    SvarSlett
  3. Heldige deg..hummer gitt. Egentlig synes jeg krabber er bedre,men jeg synes hummer blir så vakre og rød! ;-)
    Kos deg. Masse.

    SvarSlett
  4. Spanande med dei fargane du ser, fin farge på laurdagen:) Kos deg med hummar! Klem!

    SvarSlett