Totalt antall sidevisninger

torsdag 6. oktober 2011

Høsttanker

Når man har en hel høstferieuke til rådighet, så gjelder det å bruke dagene og timene som best man kan... Min bedre halvdel har satt ut hummerteiner, men siden høstvinden har gjort det for vanskelig å dra opp teinene, venter vi i spenning på at vinden skal snu - og at den store hummerinvasjonen skal komme, og familiemedlemmene kan bes inn til en festmiddag Mmmm...
Selv har jeg samlet ny energi, landet etter ferdigstilte prosjekter, og venter på at ny skriveinspirasjon skal komme. Bak huset har jeg funnet meg en ny liten inspirasjonskilde som jeg stadig forsyner meg grådig av. Bare se på disse nydelige fargene som nå finnes der...
Her er det meget god energi, som jeg suger til meg - gjennom alle årstider...

1 kommentar:

  1. Det er godt at finde en god kilde til energi og den findes næsten ikke bedre end i naturen. Der er meget healing at finde dér. Og ja, det bedste tidspunkt er nu. Men er man trist og det hænder jo, så hjælper det at tænke på, at bedre humør og gode dage er på vej. Og at gå en tur og finde styrke og healing i naturen.

    Faktisk vil jeg gå ud nu. I regnvejr! ;)

    Ha' en fin dag videre. Klem.

    SvarSlett