Totalt antall sidevisninger

tirsdag 13. november 2012

Våknet til bokanmeldelse og flagrende sommerfugler

   I natt har jeg sovet dårlig. Det er jo meg i et nøtteskall før jeg skal i vinden som forfatter. En ting er å skrive, en helt annen ting er å stå foran masse mennesker å prate om meg selv, skrivingen og bøkene mine... Det har jeg jo skrevet noe om, flere ganger tidligere... Men jeg begynner jo å få litt erfaring etter hvert, noe jeg også setter stor pris på.
Men allikevel er det stadig nye utfordringer og stadig nye sommerfugler...

   Men da jeg slo på pc`n nå til morgenen, og fant bokanmeldelsen av novellesamlingen min på Facebooksiden min - ja, så steg både humør og selvtillit et hakk.

BOKANMELDELSE

   Så nå tar jeg sats... puster ut og inn... reiser straks på jobb og tar morgeninspeksjonen på skolen, jobber tre timer med egne elever, før jeg farer av gårde i fritimen min - til en helt annen skole. Og hvis jeg har forstått det rett, er det veldig mange 1.2.3. og 4. klassinger jeg skal stå foran i 40 minutter...
   Må roen senke seg over meg... Pust inn, pust ut...

5 kommentarer:

  1. Flott anmeldelse, Liv Hege! Glad på dine vegne!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anne Britt! Det var hyggelig å lese!
      Klem fra meg

      Slett
  2. Det kommer til å gå aldeles strålende:-)
    Myriam

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Myriam! Vet du... jeg storkoste meg med nærmere 150 elever foran meg! Jeg er så glad at jeg gjennomførte - og ungene var helt herlige. De stimlet rundt meg etterpå og spurte og gravde! :-)
      Klem

      Slett
  3. Gratulerer :o)

    Du får kose deg Liv Hege .. nyt det .. fordi du fortjener det .. :o)

    Ha flotte novemberdager denne uka også .. klemmer!!

    SvarSlett