Totalt antall sidevisninger

fredag 30. november 2012

Heia Frøy skole!!


   Jeg jobber på en helt spesiell skole. En skole hvor alle elevene har hver sin individuelle opplæringsplan. Der alle elever sliter med noe - men har også sine styrker på andre områder.
Og elevene har vist nok en gang hva de virkelig kan!
   I mars 2010 framførte hele skolen musikalen som bygde på min første bok om "Mikkel og Ekornia". Det ble gjennomført helt strålende, - og jeg , som var både forfatter og lærer i det hele, var så stolt at jeg hadde ikke ord...

   Nå har skolen gjennomført nok en musikal. Denne har skolen laget i samarbeid med skuespiller Erlende Tveit og danser Anders Thoresen. Og primus motor blant personalstokken vår, var Jørunn E. Halvorsen (som ogås var regissør under Mikkel og Ekornia - musikalen)
Disse tre har gjort en glimrende jobb - som det står stor respekt av!!!

   Dere MÅ bare se på de herlige bildene fra forestillingen vår... De taler for seg selv, synes nå jeg.
Det hele var rent magisk.... og intet gikk feil.
Fytti, så moro det var! Og alle elevene var superstolte... med god grunn. Det var lærerne også!

(elevene går i 1.-10. klasse)

Frøy skoles musikal

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar