Totalt antall sidevisninger

fredag 9. august 2013

Kontraster

   En sommerferie er på hell, og selv om vi ikke reiste bort denne sommeren, så har den vært utrolig solrik og innholdsrik. På mange måter.
   Jeg fikk være med på min mormors siste dager her på jord, og masse som utspant seg i kjølvannet av hennes bortgang. Jeg erfarte mye på godt og vondt.
   Jeg har fått slappet virkelig godt av, lest mye, skrevet litt, og vært mye sammen  med familie.
   Hagen er et omfattende prosjekt som har pågått siden slutten av juni. Steinmur, trær og busker har blitt gravd opp og kastet - og nå står ny grunnmur her - og etter hvert kommer flott gjerde -designet av mannen selv - og så kommer ny plen, belegningstein osv... Det har vært - og er - nok å henge fingrene og tankene i.

   Og i går fikk jeg altså besøk av en av dere bloggere - som jeg er i slekt med. Det var et veldig hyggelig besøk og praten gikk lett. Blåbærkake og kaffe gikk ned, praten og latteren likeså. Vi pratet jo en del om familie, men aller mest om bøker, skriveprosess og vår erfaring med bokforlag, naturlig nok - det er der vi har sterke felles interesser... Spesielt å møte familiemedlemmer man ikke ante eksisterte.. (se gårsdagens innlegg)
   Hennes siste diktbok (i samarbeid med en annen forfatter denne gangen) kommer veldig, veldig snart.
Stikk innom Anne Britt og bloggen hennes og ta en titt:
Kontrastbloggen

Ha en flott fredag, kjære alle lesere! - og tusen takk for besøket og vinen, Anne Britt!

2 kommentarer:

  1. - og tusen takk for dine ord på dagens blogginnlegg hos deg! :-)

    SvarSlett