Totalt antall sidevisninger

mandag 26. august 2013

Endring i vår hage!

... Ja, hold treet! Bare litt til... Jeg skal bare få fram mobilen å ta et bilde. Sånn nå er jeg klar. Er du sliten, sier du? Nei, da, du klarer å holde treet litt til! Men pass på, nå detter snart treet... Men nå tar jeg bildet! Knips!

   Ja, han har jobbet iherdig, jevnt og trutt, min kjære samboer,- siden jeg knipset dette bildet i mai. Steinmur, trær og busker er revet opp, og kjørt bort. Ny grunnmur har han støpt, plenen og blomster er fjernet. I går forsvant også den gamle belegningssteinen foran trappa...
  
   Hagen vår er i stor endring, og jeg gleder meg stort til at den inntar sin nye form. Med nytt, flott gjerde, ferdigplen og ny belegningsstein over et større område. Gleder meg vilt til å innrede en liten utekrok der det før var et stort uregjerlig bed med masse kristorn...
Der kan jeg sitte med kaffekopp, pledd og en god bok - eller med iPaden. Håpet er at jeg kan få nyte det bittelitt før snøen kommer...

    Ha en fin mandag, dere!

  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar