Totalt antall sidevisninger

søndag 4. september 2011

Nye loppisfunn

Selv om værgudene ikke var med oss - eller kanskje det var nettopp det de var... For hadde det vært strålende sol, så hadde det muligens vært ennå flere mennesker på loppemarkedet. Og ennå flere som vi "skulle konkurrere med", for å få tak i det vi ønsket.
Vi stilte oss nemlig opp i møbelkøen i dag igjen. Også denne dagen før åpningstid.
Denne gangen visste vi hva vi var på utkikk etter... (det skulle være påfyll av møbler og ting og tang i dag) Så da var det bare å løpe hver vår vei, og håpe på at vi skulle ramle over noe av interesse.
Og jammen meg, fant vi det vi var ute etter! 
Og denne vakre saken, som dere her ser bilde av, måtte jeg bare ha... Og den passet glimrende inn i stua. (vi måtte bare ommøblere litt...)
I tillegg ble det et langt benkeskap (det var det vi var ute etter), gammel kakeboks og nydelige, gamle tallerkner.
Jeg føler at vi har vært på skikkelig skattejakt i helgen, og sannelig fant vi mange flotte skatter! Hadde tingene kunnet formidle sin historie, hadde jeg nok fått høre litt av hvert...
Men jeg må si, at det var vanvittig mye flott blant møblene, på dette loppemarkedet... Så er man tidlig ute, så har man stor sjans for å sikre seg noen som skatter...

2 kommentarer:

  1. Så lekker den var :)

    I dag fant jeg også noe, 1 serveringsbord på hjul, 1 liten vase i "melkeglass" og en plettfri tekjele fra Figgjo (akkurat lik den vi hadde hjemme da jeg var liten). Loppisfunn er skikkelig hverdagslykke :)

    SvarSlett
  2. Ikkje verst, vakkert møbel du har funne! No har eg forresten skrive kontrakt med forlaget ditt og skal gje ut diktbok til jul:) Spanande!!

    SvarSlett