Totalt antall sidevisninger

fredag 16. september 2011

Høsten er en kreativ tid

Høsten er for meg, den mest kreative årstiden. Når dagene begynner å bli kjølige og mørket begynner å senke seg raskere og raskere på kveldene, - ja, det synes jeg er bare deilig. Det er da jeg har fått flest idèer, og det er da jeg får gjort mest. Jeg føler meg så levende om høsten. Jeg elsker den klare luften, og når de fine fargene melder sitt innpass på bladene, så kribler det i meg. Jeg er født på høsten, så jeg er og blir et høstbarn. Selv om det regner, så gjør det meg ingenting - hvis det ikke regner ekstremt mye, da...
Nå har jeg ryddet og ordnet på hele hobbbyrommet, jeg har ryddet og ordnet på kontoret mitt, og jeg har fått "profesjonell hjelp" med symaskinen min... Alt er på stell, for å si det sånn.
Nå er det bare noen timer på jobb, så er det faktisk langhelg. Har fri på mandag! Dagene skal brukes med omhu... Litt nødvendig arbeid må gjøres, men ellers har jeg god lyst til å la kreativiteten slå ut i høstfarger denne helgen...
Og i morgen skal jeg legge ut en liten bokanmeldelse her på bloggen min...

1 kommentar:

  1. Kjære Liv Hege. Håper helga har blitt hva du ønsket deg,- og det har den nok kjenner jeg deg rett :-) Høst er fantasisk! Den er fylt av krefter og puslerer time for time, glødende og glad, kraftfull og tydelig iblant også en smule overmodig, haha. Ja, jeg liker den! I går ble det skogstur og masse nydelig sopp i kurven igjen. Jeg glemmer alt når jeg går i skogen. Timene bare passerer, alle må- skal-burde
    tankene viskes ut og begeistrede rop løftes til trekronene og i blant høyere enn som så når jeg oppdager en ny heksering av glødende gule kantareller:-)Nå er helga på hell, men jeg tar den med meg inn i mandagen med alt hva den har vært!Jeg gleder meg til å besøke skolen din og se deg igjen på tirsdag. En klem fra LIz Bente med regnrdråper i luggen:-)

    SvarSlett