Totalt antall sidevisninger

torsdag 9. august 2012

Nådde mål og forlagsfest

   Dagene kommer og dagen går. August er godt uti sin andre uke og lærerferien nærmer seg slutten. Jeg har fått gjort alt jeg hadde planlagt å skrive, så alle de målene er nådd. Herlig! Det har vært alt fra novellemanusredigering, skrevet nye noveller, nye historier, et par sanger, samt at jeg har fått skrevet på noe som jeg ikke vet om blir noe av... Men sånn er det jo. Morsomt å prøve seg på nye innfallsvinkler.
Siden jeg har sittet og skrevet dag etter dag, kommer fortellingene og ordene lettere og lettere til meg. Jeg skulle gjerne hatt et helt år hvor jeg kunne sittet å skrive... Bare et lite år... Hmmm... Men siden livet ikke er sånn akkurat nå - så skriver jeg når stunden tillater det.

   Gleder meg stort til lørdag - da blir det forlagsfest! Dit kommer det blant annet alt fra debutanter til godt etablerte forfattere. Det blir utrolig spennende å møte lyrikere, krimforfattere, romanforfattere, barnebokforfattere, pluss, pluss.. Noen av dem kjenner jeg - og de er til stor inspirasjon på mange måter!

   Og i dag sendte jeg over mitt forslag til rekkefølgen over novellene i boka mi. Så får vi se om det går igjennom. Det viktigste er at boka begynner med en novelle som fenger leseren, tenker jeg....

1 kommentar:

  1. Hei
    Jeg følger med på det du skriver. Er så glad på dine vegne! At den første novella må fenge ekstra godt, det tror jeg på. Men ikke bare den... hehe. Fra spøk til alvor: Ønsker deg virkelig Lykke til. Gleder meg til resultatet.

    SvarSlett