Totalt antall sidevisninger

fredag 11. mai 2012

Tilbakeblikk på Foffa

...Midt oppi novelleredigering fikk jeg lyst til å ta et lite tilbakeblikk på fjoråret, da Per Arne Strandbakken (musiker, låtskriver og komponist. Medlem av guttegruppa DRAMA på tidlig 80-tallet) og jeg jobbet med Foffa-prosjektet.
Resultatet ble en lydbok som jeg leste inn i Per Arnes studio, og Foffalåten han har laget, er jo bare til å bli superglad av   og heeelt til å få på hjernen! :-)


Har dere tid og lyst, så sjekk ut hjemmesiden til Foldvik Familiepark, hvor Foffa befinner seg! Parken er vel verdt et besøk hvis dere har småunger. Eller liker park med dyr!


LYDBOK (trykk dere rundt på hjemmesiden, og se alt det flotte som finnes!)

2 kommentarer:

  1. Han der husker jeg fra Drama-tiden. Jeg var blant jentene som digget de gutta der ;) hehe...! Er i grunn bare innom for å ønske deg en fin helg jeg :) Håper lørdagen din blir skjønn og full av gode ting. Mange klemmer herfra

    SvarSlett
    Svar
    1. God helg, til deg også, kjære Spirea!
      Jeg har så liten tid til å blogge om dagen, for novelleredigering og andre skriveprosjekter må prioriteres...
      Morsomt med DRAMA-tiden! Min bror var en av gutta!

      Klem til deg

      Slett