Totalt antall sidevisninger

torsdag 5. april 2012

Nyt påsken!

Freden og roen har senket seg, og vi er inne i noen deilige, annerledes dager. Påsken er en behagelig tid, - den er så mye roligere og avslappende enn julen er, synes jeg. Jeg liker disse dagene utrolig godt. Dager som jeg kan nyte og tenke, le og prate, lese og skrive...

Focacciaen er straks klar til å settes i ovnen, datteren skal hentes på togstasjonen og god fiskesuppe skal lages til kvelden. Alt er så fredelig og i god harmoni...
Det er bare fuglene som kan høres utenfor, - mine små venner som jeg mater hver eneste dag, og som kvitrer nydelige sanger tilbake til meg...

Bøker skal leses ,og påskeutstillingene i Stavern lokker der lenger fremme... Og i morgen er det venninnefest som roper.
Deilige dager uten at man behøver å se på klokka.
Nyt påsken og bruk den på den måten som er godt for deg. Påskeevangeliet er det jo opp til hver og en å tro på - og jeg tror...

Jeg vil også benytte denne anledningen til å takke litt... Tusen takk for gode kommentarer og for alle innspill. Og en stor takk til alle dere lesere som jeg ikke vet hvem er!
Tusen takk til alle dere bloggere som inspirerer meg stort på hver deres måte! Det er ikke få interiørtips, matoppskrifter, boktips, skriveråd og blomstertips som jeg har snappet opp her inne.
Så - i blogglandia lærer jeg mye - og jeg har fått også mange nye herlige bekjentskaper, som jeg setter stor pris på! Tusen takk til dere alle!

Så...helt til slutt; takk for at du er den du er!





7 kommentarer:

  1. Flott påskeinnlegg! Takk for den DU er:) Klem og GOD påske til deg!

    SvarSlett
  2. Kjempefint innlegg:) Ønsker deg også en god påske!:)

    SvarSlett
  3. Så nydelig og varmt innlegg. Jeg ble riktig så gla :) Herlig! Og tusen takk tilbake til deg - for at jeg har fått bli litt kjent med deg, og for at du er som du er :) Ei nydelig ei! :) Ønsker deg gode påskedager min venn. Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for titten hos meg i går :) Dette var virkelig nydelig skrevet, ønsker deg en god påske. Hilsen Anette :)

    SvarSlett
  5. Sender takken rett tilbake til deg, Liv Hege! Takk for at du er den du er!

    Påskeklem fra nord. (Her hvor Kong Vinter har fått våren i kne for en stakket stund.)

    SvarSlett
  6. Fint å høre du har gode dager, Liv Hege.

    Enig i at bloggland er en inspirasjonskilde. På flere plan.
    Nydelig påskemorgen ønskes deg, kjære.

    SvarSlett
  7. Tusen takk for dine kommentarer fra dere! De varmer!!! God klem til dere alle!<3

    SvarSlett