Totalt antall sidevisninger

mandag 2. april 2012

Jeg skal anmelde bøker!

...Etter et par tunge uker, hvor jeg måtte melde pass fra jobben - begynner jeg å komme meg til hektene igjen. De første dagene gjorde jeg ingen verdens ting, så gjorde jeg heller ingen ting,... Så begynte jeg å blogge litt, så orket jeg å lese litt, så orket jeg å lese mye... Og nå orker jeg å skrive. YES!
DET betyr at jeg er på vei opp i lyset igjen - takk og lov.
Legen sa det samme da jeg var hos henne i dag.
Jeg vil tilbake på jobb etter påskeferien. Imellomtiden har jeg en hel uke til disposisjon. En uke som skal brukes til å komme meg ennå mer til hektene, til å lese, til å skrive, til å få besøk av datteren, til kjærestetid, til venninnefest, og til ting - på- sparket - dager...

 
...og om ikke lenge skal jeg lese ennå flere bøker, for nå gir jeg meg i kast med noe spennende... Jeg skal "anmelde" bøker... lese, skrive min mening om dem, legge dem ut på blogg og Litteratur i Vestfold. Og kanskje andre steder, hva vet jeg...
Nytt og spennende! Følg med, følg med!

4 kommentarer:

  1. Det høres veldig spennende ut:-) God påske!

    SvarSlett
  2. Så fint at du er bedre! Spennende med bokanmeldelser..kos deg og stress ned.
    Klem herfra

    SvarSlett
  3. Er innom fra dårlig nettforbindelse for å si hei og god bedring. Du er i gang med et spennende, nytt prosjekt ser jeg. Herlig!
    Jeg nyter også dagene, er full av inspirasjon og skriver i vei. Antagelig har jeg - som vanlig - for mange ting i luften samtidig. Men alt handler om skriving, og da føles det ikke kaotisk. :)

    Ønsker deg ei riktig god påske. PS: Jeg falt for Snøbarnet da jeg leste bakpå boka. Er veldig spent på å gå i gang med den, og gleder meg ekstra mye nå!
    Klem fra LK.

    SvarSlett
  4. Ønsker rigtig god påske, og spændende med bog anmeldelser.
    Klem

    SvarSlett