Totalt antall sidevisninger

lørdag 21. april 2012

Mine bøker hos Evas brukthandel





April er den mest hektiske måneden min. Da har jeg knapt tid til å spise, og jeg skulle også ønske at jeg ikke trengte så mye søvn som ellers denne måneden... Men døgnet har nå en gang bare 24 timer for oss alle - uansett - og hvis jeg ikke passer på meg selv så kommer migrenen og stjeler timer - og i verste fall dager - fra meg, så jeg må være nøye med meg selv. Så det så!
Nå skriver jeg to-tre sanger om dagen, i tillegg går jeg gjennom novellemanuset mitt med argusøyne. Retter opp som best jeg kan og tar til etterretning det som skrivekonsulenten fortalte meg. På onsdag er det tid for å treffe ham igjen, og da må jeg jo vise til litt resultater.
Men i går måtte jeg avspasere fra jobben for å klare og skrive alt jeg hadde tenkt...Puh!


I dag var jeg innom EVA BRUKHANDEL - byens beste og største bruktbutikk. Der kan du få tak i utrolig mye snadder. Er det noe du ikke har? spurte jeg. Mat, svarte hun. Så da skjønner dere selv...


Men i tillegg til bruktfunn, kan man nå også sikre seg bøker av lokale forfattere. De andre utgivelsene er bøker fra LIV forlag - forlaget i Larvik.
Men i dag kom alle mine 5 utgivelser i bokhylla ved disken(selv om de er utgitt på et annet forlag). Morsomt!
Jeg håper jo at jeg om ikke alt for lenge også kommer ut med bokutgivelse på LIV forlag!


Så... til alle dere som elsker loppis, rariteter, duppetingser, gamle møbler...eller nyere bøker... Stikk gjerne innom EVA BRUKHANDEL på Hovland i Larvik!

3 kommentarer:

  1. Godt å høre du er i det kreative, skapende hjørnet - og at du syns dagene har for få timer. Det forteller meg mye. Men leit å høre om migrenen din, det er bare vondt. Har hatt det selv, men er frisk fra det nå.
    Og så artig med bøkene dine utstilt i denne bruktbutikken :) Herlig. Bor jo et stykke fra Larvik kan du si men hadde jeg bodd der, hadde jeg garantert stukket innom. Ønsker deg en fin søndag og jeg håper ny uke blir fin, inspirerende og uten hodevondt.god klem til deg fra meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, kjære deg, Spirea! Jeg har så mye å gjøre om dagen, at jeg rekker ikke annet enn jobb, jobb og skriving og skriving fra tidlig morgen til sene kveld... Litt for mye nå, kjenner jeg...
      Ja, den brukthandelen er superduper, men du behøver ikke reise til Larvik for å se etter bøkene mine. De finnes også i bokklubbene på nettet! ;-)
      Ha en toppers uke - og jeg lover å skrive tilbake snart. Må bare få morgendagen og kvelden overstått først!
      God klem til deg

      Slett
    2. Hei igjen - nå var jeg i grunn innom for å legge igjen et spor og si at jeg tenker på deg, og så ser jeg at du har svart meg her. Så koselig! Ikke stress, senk skuldrene og ta deg gode pauser, det er viktig. Jeg hører fra deg når du orker vet du, og har overskudd. Vet alt om at livet kan gå i ett...og hvor hektisk det kan være. Selv er jeg nå litt nede og veldig sliten...så jeg blir vel noe fraværende noen dager...men jeg tenker på deg og gleder meg til å høre fra deg igjen. God klem til deg - og kos deg med dine spennende prosjekter!! :) klem

      Slett