Totalt antall sidevisninger

torsdag 22. juli 2010

Loven om tiltrekning

Livet er og blir underfundig og uforutsigbart... men når det er sagt, så tror jeg veldig på, og også lever etter, - loven om tiltrekning.
Jeg har fått til mye gjennom den tankegangen, det vil kort fortalt si, at det "du sender ut/opp i universet" -det skjer!!
Altså... er du sliten og trist og kjip og lei, så er det det du får tilbake... Du tiltrekker deg mennesker og energier på samme frekvens, og du føler deg neppe særlig energisk, fordi du hele tiden "sier" at du er så sliten og lei og dårlig...
Sender du derimot ut god energi, og lystbetonte, glade tanker, - forblir du i det moduset, og du tiltrekker deg positive mennesker på samme frekvens!
Ikke nok med det... det du sender ut, som du virkelig tror på...Virkelig tror på... Dvs, du tror så mye på det, at du takker for at det allerede har skjedd - det skjer!!!
Er du sikker på at det vil skje i livet ditt det du ønsker deg veldig - at du blir frisk, at du får den jobben du vil ha, at du får den bilen du vil ha, at du får mannen i ditt liv, eller hva det måtte være - så vil det skje!
Dette er selvfølgelig ikke gjort over natten, men det skjer!
Er dere i tvil, så les "The Secret", "Mosekoden", "Himmelske samtaler"...
Du blir som du lever... - og husk, det er aldri for sent å endre på ting...
Du er et lite univers i deg selv, og du kan få til hva det måtte være... tror nå jeg (og mange med meg)
Start i dag, med å "sende opp" det dere ønsker at skal skje i livet deres, men du må virkelig tro at det skjer! Virkelig, ellers sender du ut tvetydige signaler, og da blir "universet frustert"...
Noen vil sikkert mene at dette er bare sprøyt. Selvfølgelig. Sånn er vi mennesker. Men til de av dere som mener at dette er høres interessant ut... sett i gang!
Akkurat nå starter resten av ditt liv! Og mitt!

3 kommentarer:

  1. Tenk om vi kunne sendt ut tanker til fisken og alt som er berørt av oljen i mexicogulfen å unngå området.Sende tanker om at moderjord skal bli frisk.Osv.....
    vennlig hilsen

    SvarSlett
  2. Det er et super indlæg Liv, intet mindre, jeg startede selv for et halvt år siden og har allerede haft glæde af Loven om tiltrækning, læs min blog.
    Jeg kan varmt anbefale Esther og Jerry Hicks bøger, som har ry for at være de aller bedste på området, jeg har selv læst nogle af dem, det er ganske enkelt fantastisk læsning.
    Rigtig god dag.

    SvarSlett
  3. De som tviler får ingenting. Så tro folkens. det er irkelig sant det du skriver her. Bare det å ha håpet gjør jo underverker. prøv! Det er vanskelig å snu tankene, men det har hendt at jeg midt i gråten har sagt, jeg har det veldig bra, har sagt det hundrevis av ganger, og jo, jeg føler meg mye bedre etterpå. Vankigvis ville jeg ha bebreidet andre for min tilstand, men nå velsigner jeg dem og takker at jeg har fått sjansen å lære. Jeg har tiltrukket meg penger, gode vnenr, gode opplevelser osv. Jeg har alltid vært positiv, men nå er jeg superpositiv:-)

    SvarSlett