Totalt antall sidevisninger

torsdag 15. juli 2010

Hoel og Albrigtsen

(bildet er lånt fra nettet)
...Jeg satt og surret litt foran pc`n, og logget meg inn på Facebook, - og der havnet jeg "tilfeldigvis" (-jeg tror ikke helt på tilfeldigheter...) inn på siden til en tidligere kollega. Hun ville på konsert med Hoel og Albrigtsen, men hadde ingen å dra sammen med, og det fristet lite å dra alene... Så, jeg la ikke bånd på min impulskontroll, men hev meg rundt, og halvtimen etter, var vi på vei ned til Indre Havn og Skotta - hvor gutta skulle innta musikken.
Det var stinn brakke da vi kom, men heldigvis traff jeg noen jeg kjente, som ropte på oss, og vi fikk skikkelig gode plasser - under tak, og med varme utover kvelden!
Jeg tror vel det er første gangen jeg har vært på "Skotta", hvor gjennomsnittsalderen måtte være bortimot 45 år... Kult!
De to barndomskameratene Jørn og Steinar, klarte å lage god stemning fra aller første tone... Gamle, gode låter, og noen jeg ikke hadde hørt før...
Folk sang med, veivet med armer og smilte fra øre til øre...
Da gutta gikk av "podiet", var det så mye klapping, at vi fikk servert ekstranummer to ganger!
Det var en ren og skjær fornøyelse å se og høre de to middeladrende mennene som leverte fantastisk musikk - til... middelaldrende, glade mennesker...
....og siden jeg dro tidlig hjem etter konserten, rakk jeg akkurat unna striregnet som kom brått...

2 kommentarer:

  1. Låter som ni hade det trevligt på denna konsert, hoppas allt är bra med dig och att helgen varit skön, ha en fin vecka, kram

    SvarSlett
  2. Det er bare godt med gode nostalgiske koncerter Liv, sidste år var jeg til Roger Waters koncert og jeg tror at gennemsnitsalderen var 50, men musikken var fantastisk.

    SvarSlett