Totalt antall sidevisninger

mandag 28. oktober 2013

Høstens morsomme prosjekt

   Det er høst, det er mørkt, det er mye innetid. Det er min tid. Høsten gjør meg alltid kreativ, og jeg skaper og kreerer i vei... Jeg har alltid lager mer enn jeg skriver på høsten. Sånn er det bare.
Jeg har en meget kreativ venninne og kollega, og hun har introdusert for meg og andre på jobben: ullpledd fra KID! Glimrende å lage ting av, etter at pleddet har blitt klippet opp og tovet i maskinen.
Her ser dere et lite utvalg jeg har laget de siste dagene... to vesker, kremmerhus og en grytelapp (den andre er ikke ferdig)
   Kjempemoro med ull og filtenål! Tekst og motiv er nemlig bare påført med filtenål og ull.
Supermoro! - og det finnes så mange muligheter...
   Men nå må jeg løsrive meg fra hobbyrommet mitt og bevege meg ut i mørket. Datteren har bilen min, så det er bare å kle på seg å ta fatt på den korte veien jeg er så heldig å ha - til jobben min...
Nyt dagen, dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar