Totalt antall sidevisninger

lørdag 13. april 2013

Avisreportasje om vårt nye kjøkken!

 
 
 
  Når man legger ut på Facebook at man gleder seg til at mannen i huset skal sette opp nytt kjøkken, ja, da har man gjort de private tankene plustelig vedlig offentlig...
   Vips, så kom en mail inn fra journalisten som har med boligsidene i lokalavisen å gjøre. Hun lurte på en liten reportasje. Jeg sa i utgangspunktet nei, for vi skulle ikke kjøpe nytt kjøkken,  min handyman skulle lage det. Skjære ut skap fra store plater, pusse, frese og lakke... og jeg er veldig opptatt av gjenbruk.
   Jeg pusset opp gamle loppisstoler og malte beina på mitt gamle kjøkkenbord som jeg er så glad i.
Og så gjorde vi litt til, da...
Og da var det enda mer interessant å få til en liten reportasje, skjønte jeg.
Vi tenkte oss om - kjøkkenet ble nytt i påsken, og etter påske kom journalisten, og i går kom en tre siders reportasje i avsia.
 
Jeg er strålende fornøyd med mitt nye kjøkken!! Og med mannen!
 
Trykk på linken over - og se reportasjen og se før og etter bildene.
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hei Liv Hege! Lenge siden sist! Så flott kjøkkenet ble - og hvilken kreativ og nevenyttig mann du har! Hvor får man tak i slike? ;)

    Jeg har så vidt det er begynt å skrive litt igjen, også på bloggen. Vært tørke lenge. Hatt altfor mye annet rart som har bobla og kokt oppi huet mitt. Koker fortsatt, men fikk plutselig behov for å skrive. Kanskje for å lette trykket litt? Ha en riktig god helg iallfall - i nytt kjøkken!

    Hilsen fra June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett