Totalt antall sidevisninger

mandag 23. juli 2012

Gresk tilbakeblikk

   Ennå sitter det greske i meg. Solen, varmen, vannet, maten, servisen, smilene... Men det er alle de små inntrykkene innimellom all solingen, badingen og spisingen som gjør at jeg kan skille dagene fra hverandre.
   Så mye man kan oppleve på en dag... Så hva opplever man ikke på fjorten dager! Sykkelturen til Platanias, turene i Chania, alle opplevelsene i Gerani på Eanthia Village. Og for ikke å snakke om turen til og på Spinalonga... Møter med norske venner, møter med greske bekjentskaper. Møter med nye norske og nye greske. Spennende!
   Jeg elsker det greske! Oliven, fetaost og lam! Varmen, solen og alle de herlige, trange markedsgatene. Olivenoljene, såpene og kremene...
   Dette var bare et lite nostalgisk tilbakeblikk....
   Og i morgen skal jeg lunsje sammen med forleggeren av min neste bok. Det gleder jeg meg til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar