Totalt antall sidevisninger

søndag 22. mai 2011

Foffa er i gang!


I går åpnet FOLDVIK FAMILIEPARK, og det var strålende flott vær, selv om herr vind også luftet seg godt denne dagen. Det var utrolig mange besøkende som hadde funnet veien ut til parken, mange flere enn innehavnerne hadde tort å håpe på. Og dyrene var helt klart i sitt ess.
Foffa viste seg ikke så lenge jeg var der, men jeg tror ikke han viser seg for de besøkende før litt ut på dagen... Jeg skal nok få hilst skikkelig på ham etterhvert!!

Bare en aldri så liten oppklaring,- så var ikke "den store lanseringen for meg i går!! Det var i går parken åpnet, og lydboka var til salgs for aller første gang...og jeg så mitt snitt til å være der en liten stund... men det er den 18.juni - den dagen som låven åpner for aller første gang... Den dagen som låven skal ha blitt forvandlet til en butikk...det er DA jeg skal sitte godt plassert inne i låvebutikken, og presentere smakebiter fra lydboka, og også forhåpentligvis sette navneavtrykket mitt på coveret, for de som måtte ønske det...
I dag er himmelen grå. Sånn føler jeg meg også. Hele kroppen verker, og halsen er vond...så jeg brygger tydeligvis på like mye som været utenfor gjør... Jeg får holde meg inne i dag, - og heller glede meg over alt som skjer...
Jeg har ennå ikke hørt lydboka selv, - men nå har jeg i hvert fall boka hjemme hos meg... Men å sette på den, slik at min egen stemme høres ut i rommet, det føles veldig, veldig lite naturlig... Men det er vel slik stemmen min kanskje høres ut for alle dere som hører stemmen min... Det blir fryktelig spennende å presentere den for mine skoleelever...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar