Totalt antall sidevisninger

torsdag 5. mai 2011

Høytlesning i studio

...Ja, i går opplevde jeg en helt ny erfaring... Jeg troppet opp i studioet til musiker og samarbeidspartner, Per Arne Strandbakken, og det var noen meget morsomme og lærerike timer.
Jeg leste inn min egen historie, -FOFFA-historien,- og det var veldig merkelig å høre sin egen stemme på opptaket etterpå. Men for å si det sånn, så syntes jeg stemmen hørtes mye bedre ut, enn jeg hadde forestilt meg på forhånd... Egentlig så vet jeg ikke hva jeg hadde forestilt meg, men...
Nervene stod på høyspenn da jeg startet opp, men jeg hadde øvd meg mye på forhånd,-så jeg følte at det var bare moro, med en gang jeg fikk kommet i gang... Er det noen som kjenner alt som rører seg i historien, så er det jo nettopp meg...
I ettermiddag fortsetter innlesningen og effekter og lyder skal bli lagt på... Om få uker skal hele produktet være i boks,- eller rettere sagt; på lydbok! Fortsettelse følger...Dette er virkelig moro!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar