Totalt antall sidevisninger

torsdag 24. mars 2011

Vårskriverier


Ja, det har vært stille fra min kant en liten stund nå. Det betyr ikke at jeg ikke er i aktivitet, det er vel heller det motsatte. Nå er det høytidssesong for sang og taleskriving. Det er mange som undrer seg over at jeg gidder å skrive sanger og taler for andre. Det må de gjerne gjøre. Undre seg over det, mener jeg... Men selv synes jeg at jeg er kjempeheldig som får lov til å få innblikk i andres liv, sortere deres tanker, og sette dem i system, - som igjen munner ut i en sang eller en tale...


Ellers har jeg nettopp levert fra meg korrekturen til min siste Mikkelbok - og jeg gleder meg til at den kommer ut i mai måned. Det blir spennende...

Spennende fordi, denne boka kommer i hardcover, det er ny illustratør, og jeg kommer med et budskap...Tre ting på en gang...Reine kinderegget... ;-)


Jeg har også redigert Foffamanuset, og nå håper jeg og tror at jeg har rettet opp tingene, slik at det faller i alle de involvertes smak - og at også alle parter føler at de har et slags eierforhold til historien...

Foffa-lydboka skal også lanseres i maimåned... og i morgen skal alle vi involverte møtes på Foldvik gård igjen...

Så mai blir en mektig spennende måned...


Nyt våren alle sammen!

1 kommentar:

  1. Hei Liv Hege. Så mange spennende og flotte prosjekt du har på gang!! Du er super flink, og jeg tenker du bobler avkreativitet, deilig følelse som du må også nyte;0) jeg er så glad for at det finnes slike som deg som kan hjelpe oss andre til å fram "ordene" og tankene våre. Har selv konfirmant neste år, så kanskje jeg tar kontakt om noen mnd;0)

    SvarSlett