Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. mars 2011

Forfatteroppdrag

Nok en spennende dag ligger foran meg - eller rettere sagt, spennende kveld...
I dagens avis kunne følgende leses:

Ekte forfatter på besøk

"Lesehester kan man kanskje kalle 2. klasse ved Jordet skole. I alle fall har de vært så flinke til å lese at de i kveld får besøk av en ekte forfatter. Da kommer Liv Hege Refsdal og forteller."

...Og jeg skal si at det blir mektig spennende å møte disse små lesehestene i Gapahuken ute i skogen! Jeg gleder meg til å lese og fortelle for dem...

2 kommentarer:

  1. Heldiggriser ;)
    Jeg husker selv da vi fikk besøk av en forfatter på videregående. Jeg var for mye av en drittunge på den tiden til å sette pris på det, og bet meg egentlig merke i kun én kommentar - hun fikk dårlige karakterer i norsk.
    En skikkelig boost før eksamen det ...

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Så spennende :) Lykke til og kos deg!

    SvarSlett