Totalt antall sidevisninger

fredag 11. mars 2011

"Fikk forfatter i gave!"


I dag kunne det leses en hel side i lokalavisa om den lille eventyrlige stunden jeg hadde inne i skogen sammen med en haug flotte andreklassinger!!
Omgivelsene kunne ikke passet bedre når jeg fortalte og leste om Mikkel og Ekornia, -hovedfigurene mine som befinner seg ute i naturen, og som opplever masse spennende der...

Det var en utrolig flott opplevelse å sitte foran en haug flotte unger å få lov til å formidle lesegleden og skrivegleden... - og det var en stor ære å få lov til å være "belønning" for barn som har gjort en iherdig leseinnsats!!
(trykk på bildet, og bildet blir større, og teksten kan leses)
Mot slutten av kvelden fikk jeg også gleden av å signere en mengde bøker til disse små lesehestene...
Dette var en helt spesiell og fin kveld for meg som forfatter...
At jeg får lov til å formidle tekst og historier, og fortelle om viktigheten av lesegleden til små mennesker - ja, det gir meg et kick!! Og når jeg også får spørsmål og ivrige blikk fra disse små, så gir dette meg et enormt kick til å skrive videre... Det er jo disse små som gir meg de tilbakemeldingene jeg trenger som forfatter...

4 kommentarer:

  1. Du er fantastisk Liv, der er ingen gave så stor som læsegaven, der ligger så mange skønne oplevelser og glæder udi læsningen, at få lov til at inspirere den kommende generation læsere må være et kick som du også betegner det, dejlig artikel og skønne billeder.
    Rigtig god weekend.
    I kærlige tanker.

    SvarSlett
  2. Dejlig at læse Liv Hege. Så artig som du er på din rette vej! :)

    God weekend. Kos deg. Klem

    SvarSlett
  3. Skønt og tillykke med din forfatter vej. Dejligt at kunne bringe læse glæde og lyst videre til de små.
    God Helg til deg.
    Klem.

    SvarSlett