Totalt antall sidevisninger

torsdag 27. januar 2011

Januar er januar...

...Dagene går, og jeg har tilbragt den siste uken under dyna, under teppet, i sofaen, på en stol... Migrene og influensa slo meg fullstendig ut... Januar er og blir januar for meg. Den er bare ikke snill med meg! Men heldigvis, om få dager... så drar den sin kos, og jeg er overbevist om at februar er mye snillere med meg...
Jeg har jo bare overhode ikke tid til å være syk nå - for en spennende jobb ligger og venter på meg... men bare jeg får stemmen tilbake, og baskeluskene ut av kroppen igjen, så tenker jeg at ting begynner å skje temmelig fort...
Det er også fra denne dag, jeg begynner å annonsere i lokalavisa at jeg skriver sanger og taler til alle anledninger... Så skulle noen av dere trenge en sang til en spesiell anledning, så er det bare å ta kontakt!
Det var jo egentlig nå jeg drømte om å gå inn i en tre måneders permisjon for å sitte og gi meg hen til mine skriverier, men av en eller flere grunner, så var visst ikke det meningen akkurat nå... Men okke som... Nå skinner solen, og januar er i ferd med å ebbe ut... - og jeg kommer om få strakser - veldig sterkt tilbake!

4 kommentarer:

  1. Håber du har fået det bedre. Ja, januar er januar, men jeg har nu ikke noget imod den måned heller. Den har sin berettigelse og gør os klar til februar. Men huff, at du har været så syg. Nej, det har man aldrig tid til, men husk at kroppen siger fra, når det er tid ... ;)

    Jeg har været i København til møde i dag. Utroligt flot vejr. Og København er jo min hjemby, så det var en smukt gensyn! :)

    Klem og god bedring

    SvarSlett
  2. Januar er bare 31 dage for lang Liv, jeg er fuldstændig enig.
    God bedring.

    SvarSlett
  3. God bedring og op med humøret, Liv Hege.
    Jeg har altid syntes, januar var slem. Men nu er jeg begyndt at tænke: den er kold, ja, men der kommer mere og mere lys hver dag. Vi går den rigtige vej - mod foråret.

    SvarSlett
  4. Hei! Endeleg fann eg ein skriveblogg :) Har ein forfattar i magen, og drøymer om å kunne gje noko ut ein gong, så dette var inspirerande! Vil gjerne fylgja med deg vidare! Eg har nett laga ein diktblogg -http://diktfordagen.blogspot.com - som du gjerne må sjekka ut og gje tilbakemeldingar på, hadde vore kjekt om ei "proff" las noko eg hadde skrive ;) Og elles GOD BEDRING, eg føler veldig med deg, har sjølv vore utslått med halsbetennelse i heile januar... Blir heilt slapp av å gå slik i mange dagar!

    SvarSlett