Totalt antall sidevisninger

onsdag 19. januar 2011

Gøy på landet!

...Om et par timer skal alle vi involverte i prosjektet møtes... Da blir framdriftsplanen lagt videre - fram mot lanseringen, som kommer til å skje i mai måned... ;-)
Historien er allerede godkjent, men det er en del viktige småjusteringer som gjenstår fra min side... Jeg går og venter på å få klekket ut "et lite begrep"...
Møter videre skal bli fastsatt...markedsføringen rundt prosjektet skal opp og fram...når skal studioinnspillingen skje... når skal pressen bli kontaktet...
Det er mange spennende spørsmål i luften, og det er mange spennende mennesker jeg nå forholder meg til...
Det handler altså om dyr og mennesker og "døde ting" som så absolutt har hver sin personlighet... Det handler om handlinger som skjer...og om et aldri så lite budskap...
I morgen kommer nok et lite "referat" fra kveldens agenda...
...og nå straks går ferden ut på landet!

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig til at høre et referat fra mødet Liv, og god aften.

    SvarSlett