Totalt antall sidevisninger

torsdag 9. september 2010

Musikalen Mikkel og Ekornia på DVD!!


...Endelig foreligger det ferdige resultatet på film!! Det er en STOR opplevelse for blant annet fatteren selv! Hele musikalen som bygger på min første bok, "Mikkel og Ekornia", ble filmet av noen av de eldste elevene på skolen (ALLE elevene bidro på en eller annen måte i dette prosjektet) - og teamlederen på ungdomstrinnet har gjort en fenomenal jobb med denne DVD`n!!!
Og i går kveld var resultatet klart! Her kan hele filmen sees og høres, godbiter er lagt ut, intervju med forfatter og skuespillerne kan sees fra TV-intervju, o.l...
Jeg gleder meg til å benke meg foran TV`n å nyte forestillingen i ro og mak, på nytt...
Ca. 60 elever - elever som alle sliter med sine ting - har jobbet iherdig og stått på i et halvt år - i de fleste fagene på skolen. Og lærerne, rundt 40 stk... har bidratt som bare...
Foreløbig er det laget kun 60 DVD`r - og de fleste ble revet bort på foreldremøtet i går kveld. Men det er jo ikke umulig å få laget flere.... Det er jo bare å brenne...

4 kommentarer:

  1. Å - jeg bestiller gjerne en av deg! Morsomt da!

    SvarSlett
  2. Hej Liv

    Det er da stort! Tillykke. Det må virkelig være en kæmpe oplevelse!!!

    Stor klem fra mig

    SvarSlett
  3. Et stort tillykke herfra Liv, det må være utroligt spændende at se ens ord blive levendegjort, og det lyder til at der har været lagt godt med kræfter i
    stykket.
    God aften.

    SvarSlett
  4. Så gøy! Det må virkelig være moro å se boken sin filmatisert. Grattis så mye! =D

    SvarSlett