Totalt antall sidevisninger

mandag 31. mai 2010

Som fanget i bur...


...føler jeg meg akkurat nå. Det er så utrolig mye som skal gjøres før skolen slutter... Nå er det tre uker igjen til skoleferie, og da er jeg så utrolig priviligert, at jeg har laaang ferie...
Men...innen den tid, så er det masse rapporter, skriv, foreldresamtaler og skoleavslutninger som skal gjennnomføres... så her er det bare å brette opp ermene, trekke pusten, og fly avgårde...
Men som dere ser...buret tilfører jo mye luft, lys og energi til det som er på innsiden... (Buret er forøvrig nettopp kjøpt hos Lille Malinas i Larvik...)
Jeg fikk jo meg en lærepenge i vinter, så her gjelder det å skynde seg langsomt...

1 kommentar:

  1. Kjære deg, nå må du bremse litt i svingene. Ta kun en ting om gangen, husk du må ikke gjøre alt på en gang. Jeg vet nøyaktig hvordan det er. For meg var det hjelp i å lage en oversikt, sette opp en prioriteingsliste rett og slett, og gjøre deet viktigste først, og starte med det mest tidkrevende kanskje?Sikkert et gammelt råd, men det er i alle fal godt ment. Og du - alt er ikke like viktig. Men det er viktig med luft og dyp og rolig pusting. Ikke glem det! Lov meg det er du snill.

    SvarSlett