Totalt antall sidevisninger

torsdag 20. mai 2010

Det tordner!

Jeg synes det er spennende når det tordner... da våkner liksom mine fantasifigurer til live - og minner meg på at "vi trollene" finnes der ute i skogen et sted...
I går kom sommeren... vanvittig varme - og det var bare å nyte med alle sine sanser... I dag er også sommeren her...Det er varmt - eller rettere sagt, utrolig lummert... Det tordner og regner, og det drypper på de nydelige, lysegrønne bøketrærne som byen min er så kjent for...
Jeg tror nok det er flere enn meg som er underernært på sol og varme... for sommeren i fjor var ikke mye å skryte av på disse kanter, høsten var våt, og vinteren var laaang. Så kjære sommer... du er hjertelig velkommen! Og litt torden innimellom renser bare opp luften - og setter fantasien min litt i sving... ;-)

5 kommentarer:

  1. Å ja! Nå ble jeg fylt av fin stemning av tordenskyer og regntunge trær. Fint.

    SvarSlett
  2. Ja, tordenvær er deilig! Jeg ble født i tordenvær, kanskje derfor jeg liker det så godt.

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Forstår hva du mener når du sier at det er spennende med tordenvær... :o) Jeg blir utrolig fasinert når lyn skyter over himmelen og når tordenbrakene slår. Får også minner om sommerene som liten, da vi snek oss avsted og bade i tordenvær - kanskje ikke akkurat så smart, men da var alltid vannet så varmt og godt :o)

    Strålende fin pinse til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. ååå ja sommeren er meget velkommen!! Forsatt god pinse til deg:0)

    SvarSlett
  5. Hei på deg! Jo, det er spennende med tordenvær - men jeg liker ikke å være alene hvis det tordner som værst... ;-)
    Hi hi - jeg så straks for meg to småtroll - Smire og Tyra - da du nevnte fantasifigurer! Da jeg var lita dikta jeg historier om dem - men jeg skrev jo aldri ned noe! :-)
    Ha en nydelig pinse!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett