Totalt antall sidevisninger

onsdag 20. mars 2013

Påskenovellen min i Magic Magasin

   Dagene flyr, det er mange gjøre mål som skal gjøres, og skrivingen har blitt skjøvet litt til side. Nå er det oppussing i heimen som står for tur - og jeg skal legge ut noen glimt på min andre blogg - tips og smånipsbloggen...
   Men i denne månedens Magic Magasin er det jeg som har skrevet påskenovellen "Påskebudskapet". Den novellen kom til meg en natt jeg ikke fikk sove. Da var det bare å stå opp, sette seg ved pc`n og skrive ned stikkordene... Da natt ble det til dag var det bare å formulere og utbrodere og sende inn... og vips! Den ville de ha!
Jeg blir jo såååå glad hver gang et magasin ønsker å kjøpe en av mine noveller.
  Ellers er jeg i gang med å skrive konfirmasjonssanger på løpende bånd... innimellom maling og ryddig... Innen påsken er over, håper jeg at vi har fått opp nytt kjøkken!
Ønsker meg forøvrig deilig vår.... Men det er jeg neppe alene om... tre dager igjen til ferie! Deilig!!!

6 kommentarer:

  1. så flott ! grattis !
    har aldri hørt om dette magasinet før ... kan det kjøpes på feks narvesen og slikt eller ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk! Ja, det er alltid veldig moro når novellene mine kommer på trykk, synes jeg. Jeg abonnerer på bladet - dete er Norges største alternative blad. Jeg tror ganske sikkert at du får bladet hos Narvesen og andre store bladforhandlere.
      Veldig hyggelig at du etterspør bladet!

      Ønsker deg en riktig god påske, Mary-Anne!

      God klem fra meg

      Slett
  2. Hei Liv Hege, koselig å "se" deg på bloggen igjen. Og så flott at du finner inspirasjon og glede i skrivinga igjen. Herlig!!

    Jeg har også mye på gang nå, men ikke så mye at jeg føler jeg brenner meg ut. Det er en øvelse å finne den rette balansen mellom inspirasjon og stress! Jeg skriver akkurat nå på en føljetong jeg planlegger å sende til Hjemmet, så får vi se om de vil ha den. Regner med å gjøre den ferdig i påsken.

    Ønsker deg en herlig ferie!
    Klem fra LK

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Lill-Karin! Ja, jeg har nok vært ganske fraværende her inne en god stund nå... Bloggingen og skrivingen har kommet litt i bakevja - for det er så mange anre prosjekter og gjøremål om dagen.
      Men du er iherdig og superduperflink til å skrive! Stå på, jente! Dette kan du!
      Det blir spennende å høre svaret fra Hjemmet... garantert positivt!!

      Ønsker deg en riktig god påske! Her i heimen står alt på hodet - for vi gjør om kjøkkenet...

      God klem fra meg til deg

      Slett
  3. Heisan, så mye kjekt som har skjedd med deg siden sist! Har lest bakover i bloggen din. Gratulerer så mye med siste bok, det høres ut som en spennende novellesamling. Og du var jo bare så skjønn på YouTube intervjuet. Er novellesamlingen å oppdrive i Bergen også?
    Jeg kjenner meg litt igjen i deg, faktisk. Det med steinen fra barndommen, tankene, fantasien.
    Ønsker all mulig lykke videre!
    STOR klem, M

    SvarSlett
  4. Heisan M!
    Det var hyggelig å høre fra deg igjen!! Og så så hyggelig at du har lest bakover i bloggen min og oppdatert deg litt... ja, litt av hvert har skjedd... Tusen takk for de hyggelige ordene om You Tube klippet... Trodde jeg skulle dåne både i forkant og under filmingen.. ante ikke hva som skulle sies...
    Novellesamlingen er neppe å få tak i, i Bergen, men den kan bestilles i Bokkklubben eller Bokkilden på nettet - da får du den nok billigere også. Eller direkte fra Liv forlag (du finner linken under bildet av novellesamlingen (ølglasset) på høyre side her)

    Ønsker deg en riktig god påske!

    God klem fra meg

    SvarSlett