Totalt antall sidevisninger

søndag 31. mars 2013

Jeg har fått nytt kjøkken!

   Påsken har gått med til å få oppfylt en liten drøm. Den er egentlig ikke så liten heller, for den har vært ganske viktig for meg, når jeg tenker meg om. Det jeg tenker på, er kjøkkenet...
  Jeg har fått nytt kjøkken!! Min handyman har designet og laget nye skapdører og lakkert dem. Han har montert skap, benker, lister, håndtak, blandebatteri, stekeplate og ovn sammen med sin nevenyttige bror. Selv har jeg vasket, grunnet og malt og malt og vegger, stoler, bord, lister... Og det har blitt så flott! Akkurat som jeg ville  ha det.
(Slik så kjøkkenet ut for litt over en uke siden...)
 
  På kjøkkenet som i utgangspunktet er ganske lite, er det nå så utrolig deilig å puste, tenke, spise, skrive... men også å lage mat og bake, selvfølgelig! 
Min filosofi for kjøkkenet var: Ingenting som ikke er til nytte - skal være der! Og slik har det blitt! Kult og praktisk!
  Fytti, jeg er stolt av min handymann! Det har blitt såååå bra - og det er der jeg har lyst til å tilbringe det som er igjen av påsken... ;-)


5 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt kjøkken! Det har blitt utrolig bra! Og jeg skjønner godt du er gla'! Heldige deg som har en så flink samboer, min er god han også, men han kan bare, kun bare, snekre på tastatur som han sier - men der er han virkelig god, han får holde seg til det tror jeg. Ha en riktig fin søndag Liv Hege og kos deg på kjøkkenet!

    SvarSlett
  2. Takk! Takk! Ja, jeg er sååå fornøyd! Det er et helt annet rom. Du får nok komme å ta en titt! ;-) Jeg setter mektig stor pris på å være samboer med en handyman! Fytti, det kommer godt med!
    Fin søndag til deg, også! Klems! :-)

    SvarSlett
  3. Grattis Liv Hege. Ser superfint ut!
    Forstår følelsen. Opplevde det samme for 10 år siden når vi renoverte kjøkkenet her hjemme. Fortsatt kan jeg jeg kjenne gleden når jeg drar ut skuffer som glir lett som en plett. Husker de gamle jeg måtte slite og dra i. Og som kilte seg fast.
    Kos deg med ny´kjøkkenet. Heldig med Handyman er du også, forstår jeg ;)

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett