Totalt antall sidevisninger

onsdag 12. september 2012

Novellene mine har blitt BOK!

 I dag fikk jeg beskjeden fra LIV forlag - boka mi hadde kommet! Jeg var ikke sen om å sette meg i bilen og kjøre avsted, for å si det sånn....
...Ååååh, jeg synes boka ble sååå fin. Den luktet godt, den var vakker å se på og deilig å bla i...

Min lille baby har kommet til verden... Det har vært et langt svangerskap - men resultatet ble en velskapt nydelig bok. Det gjenstår å se hvordan innholdet blir tatt i mot av omverdenen - men den er usedvanlig pen å se på, da. Om moren kan få si det selv... ;-)
 
Og bøker og champis fra den vanvittig gode forleggeren min, ventet på meg. Og klemmer. Jeg solgte også min første bok mens jeg var innom forlaget. Det var stas!

I morgen tar jeg turen til bokhandlerne i byen, - det blir jo spennende å se hvordan den blir mottatt der...

Nå skal jeg lene meg litt tilbake her, tenke, nyte og glede meg over det som nå skjer. Jeg skjønner ennå ikke helt at novellene mine faktisk ikke bare er et manus lenger. De har blitt til en BOK! Min første voksenbok...

25 kommentarer:

  1. Gratulerer!!!!!! Dette var kjekt. Jeg gleder meg til å lese boken :-)

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk!! Ja, dette er bare helt fantastisk! Snart er det din tur også!
    Bok kommer i posten til deg om ikke lenge. Må bare innom forlaget å signere alle bøkene som skal postes... :-)
    Glad klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye,Liv Hege!!! Kan man bestille bok hos deg for å få en signert utgave?

    SvarSlett
  4. Hei Beathe!

    Tuusen takk! Dette er så utrolig moro! Og ja, du må gjerne bestille bok av meg - og du får signert bok i posten! Sååå hyggelig at du ønsker boka mi! :-) Send meg adressen din(til livref@online.no), og boka kommer om ikke lenge!
    God klem fra meg!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye!! Det må være kjempegøy!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Heidi! Ja, dette er en drøm som nå har gått i oppfyllelse! Litt uvirkelig, faktisk...
      Klem

      Slett
  6. Liv Hege, dette var jo helt fantastisk! Endelig er den her :)) også så gla du ser ut på det bildet- og så flott! Herlig :)
    Gratulerer så kjempe mye med din lange vei mot målet. Nå er du i mål :))

    God klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Spirea! Jaaa, dette ER fantastisk! Endelig er boka her, som du også skriver! Jeg ser nok glad ut på bildet, for jeg var kjempeglad! Det er en fantastisk følelse å holde boka si i hånden!!
      Tusen takk for dine varmende ord! Det er en vidunderlig følelse å ha kommet i mål. Litt uvirkelig,egentlig...

      God klem til deg!!

      Slett
  7. GRATULERER! Dette er så moro! Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Anne Britt! Ja, dette ER bare helt fantastisk!!
      Bok kommer!
      God klem fra meg

      Slett
  8. Gratulerer Liv Hege! Kjempeglad på dine vegner, godt jobbet!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!! Tusen takk, kjære Gråbekka! Det er så hyggelig å høre at andre er glade på mine vegne! Det er en god egenskap, det! Tusen, tusen takk!
      Jeg er så spent på hva dere synes om disse novellene...
      God klem fra meg

      Slett
  9. Hurra! Gratulerer. Så kjempestas. Sol deg i glansen :-)
    Klem herfra

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Bente! Ja, jeg tillater meg selv å klappe meg på skulderen og være litt stolt nå! Det er som du skriver - stor stas!

      God klem tilbake

      Slett
  10. Gratulerer så masse Liv Hege, for en utrolig følelse det må ha vært å stå med boken i hånden og faktisk ta på den:)
    Og tusen takk til deg for tipset hos meg, har sett litt på programmet og skal ta det med meg videre til skolen for å høre om dette er noe de kan innkorperere i metodene de bruker på A:)

    God og varm klem til deg,
    må lykkerusen din vare lenge:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, det er en ganske uvirkelig følelse å stå med sin egen bok - sin egen lille baby - i hånden... Lukte, se, ta på... herlig!

      Hyggelig hvis du kan få bruk for tipset jeg ga deg. Jeg bruker programmet mye.

      God og varm klem tilbake til deg! - og ja, jeg nyter følelsen av å ha kommet i mål... :-)

      Slett
  11. Jippi!

    Jeg skal titte etter den når jeg er i bokhandelen neste gang.

    SvarSlett
    Svar
    1. Yes!!! Jeg er jo så glad nå!
      Veldig hyggelig at du vil se etter den i butikken. Jeg vet ikke hvor du bor - den finnes ikke i alle butikker. Men jeg skal til Oslo på lørdag - og der vil kanskje noen bokhandlere ta den inn. I tillegg til Vestfold,da. Men ellers kan den fint bestilles rett fra forlaget - hvis du ønsker det. livforlag.no (eller nettbokhandel)

      God klem til deg!

      Slett
  12. Gratulerer! Tar du med deg noen eks til bokbloggertreffet? Hadde vært gøy å få kjøpt en signert bok ...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Natalie! Og jaaaa!! Klart jeg vil ta med noen bøker i tilfelle noen vil ha en bok. At du ønsker en bok gleder meg stort!
      Det blir spennende å treffes!

      God klem fra meg

      Slett
  13. Tillykke min ven, det er stort! Og det må føles helt fantastisk, uvirkeligt og alligevel som en drø, der går i opfyldelse. OG det gør drømme jo, når man som dig forfølger dem og gør noget med dem.

    Håber jeg får lejlighed til at læse din bog med fine noveller. Og gerne på norsk! :)

    Stor klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Lene! Dette er stort! Dette er gøy! Dette er litt uvirkelig! Det er fantastisk når noe man har jobbet hardt for - går i oppfyllelse!

      Du må gjerne bestille boka på denne adressen om du ønsker å lese den,Lene!
      http://www.mamut.net/livforlag/shop/

      Klem fra en glad Liv Hege

      Slett
  14. Gratulerer så mye, kjære skrivevenn!! Dette har du virkelig fortjent. Gleder meg til å lese boka!!

    Stor klem fra Lill-Karin

    SvarSlett
  15. Nå har jeg endelig fått lest boka etter at andre har kapret den før meg. Jeg har kost meg stort og virkelig blitt imponert over hvor bra du skriver. Det var på tide at du skrev en bok for voksne også og jeg håper det kommer flere. Det er nesten synd å skulle trekke frem noen spesielle historier, da alle er så forskjellige og unike. Hver og en skulle hatt en egen kommentar synes jeg, for det hadde de fortjent. Likevel må jeg si at "Fisk i Bolle", "Midt i mellom" og "Natt til søndag" festet seg ekstra godt hos meg. Den første utrolig godt skrevet, den neste så veldig gjenkjennelig og den siste meget sterk. Generelt så er det veldig lett å leve seg inn i novellene dine, man ser omgivelsene og historiene som på film. Jeg må bare gratulere deg med en kjempebra samling av noveller og jeg håper det kommer flere av samme kaliber. PS. Forresten så likte jeg også "Når katten er borte" veldig godt..Merker nå at det var dumt å trekke frem noen favoritter....:-) Mvh Jan-Erik Vik

    SvarSlett
  16. Nå har jeg endelig fått lest boka etter at andre har kapret den før meg. Jeg har kost meg stort og virkelig blitt imponert over hvor bra du skriver. Det var på tide at du skrev en bok for voksne også og jeg håper det kommer flere. Det er nesten synd å skulle trekke frem noen spesielle historier, da alle er så forskjellige og unike. Hver og en skulle hatt en egen kommentar synes jeg, for det hadde de fortjent. Likevel må jeg si at "Fisk i Bolle", "Midt i mellom" og "Natt til søndag" festet seg ekstra godt hos meg. Den første utrolig godt skrevet, den neste så veldig gjenkjennelig og den siste meget sterk. Generelt så er det veldig lett å leve seg inn i novellene dine, man ser omgivelsene og historiene som på film. Jeg må bare gratulere deg med en kjempebra samling av noveller og jeg håper det kommer flere av samme kaliber. PS. Forresten så likte jeg også "Når katten er borte" veldig godt..Merker nå at det var dumt å trekke frem noen favoritter....:-) Mvh Jan-Erik Vik

    SvarSlett