Totalt antall sidevisninger

søndag 30. september 2012

"Kjærlighet, løgner og ølglass" på YouTube

    Solen skinner og jeg skal straks ut i hagen og rydde inn sommertingene. Dette er ikke dagen for å sitte foran pc`n. Det er nå på tide å ta farvel med sommeren og ønske høsten skikkelig velkommen. Nå er det ingen tvil, det er høst. Og jeg har høstferie!!
   En hel uke ligger foran meg - en hel uke hvor jeg har mange blanke felt på kalenderen... Ååh, så herlig...
   Nå skal jeg lene meg tilbake og ta noen tilbakeblikk på måneden som har gått. Reflektere og ta inn alle inntrykkene jeg har vært igjennom - etter at novellesamlingen min "Kjærlighet, løgner og ølglass" ble gitt ut. Puste godt ut - før ferden går videre...


   I går satt jeg og signerte bøker utenfor ARK på Nordbyen i Larvik, og det var to spennende og innholdsrike timer. Dette er også bokhandelen som har tatt inn flest eksemplarer av min bok (så vidt jeg vet) - og jeg solgte halvparten av dem i går! Jeg er strålende fornøyd. Det var også morsomt å prate med gamle kjente, bekjente og ukjente!

    Ellers... nedenfor finner dere innslaget som ble gjort i Bøkeskogen på fredag. Filmsnutten ligger på YouTube - sjekk gjerne ut nettsiden som ligger bak: paaneset.no
Selv synes jeg det er helt forferdelig å se og høre meg selv... men sånn er det vel... ;-) Det var litt skummelt, men morsomt også!

Nyt den flotte høstsøndagen, kjære dere!

Bokbad i Bøkeskogen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar