Totalt antall sidevisninger

tirsdag 26. april 2011

For en nydelig påske!

Den nydeligste påsken jeg noensinne har opplevd er nå tilbakelagt... Den var som en skikkelig vitamininnsprøytning, for meg!
Jeg fikk både skrevet i flere dager, samt nytt sol og natur i flere dager... Bedre feriedager kan det ikke bli for meg...Og enda har ikke mai vist seg!!
Herlig, herlig!!
Men nå er det hverdagen igjen med alle sine gjøremål i tillegg til skrivingen...

Haugevis av sanger og taler har blitt skrevet i løpet av april, og like mange nye stemmer har jeg snakket med i telefonen, eller møtt ansikt til ansikt.
Stadig får jeg nye innblikk i folks historier og liv, og jeg er ydmyk for alt de forteller meg... Alle de tingene som ikke skal med i en sang... Ofte er det godt å utlevere seg til et fremmed menneske, og ofte får jeg lov til å være det mennesket...Mye av det jeg opplever i møtet med andre mennesker blir til inspirasjon i forhold til nye prosjekter jeg skriver på...
Jeg bare takker og bukker, og føler meg veldig priviligert som får lov til å skrive å skrive... og at det er mange som setter pris på det jeg skriver...
Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar