Totalt antall sidevisninger

onsdag 13. april 2011

April

... er måneden da jeg løper hjem fra jobb, for å rekke alt jeg skal gjøre...
April, er det høysesong for sangskriving. Hver dag dukker det opp nye sangkunder hjemme hos meg, nye oppdrag ramler inn på mail, og nye stemmer bestiller sanger i telefonen.
Så i april skrives det, så fingrene løper om kapp over tastaturet...
Det er enormt med sanger som skrives i april, og det er utrolig morsomt.

Men i går, gikk jeg også gjennom mitt siste "Mikkelmanus" med argusøyne, for nå er det ingen vei tilbake... Nå går den i trykken...Spennende...

4 kommentarer:

  1. Åh, høyrest kjekt ut! Kos deg med songskriving:) Og trykking av ny bok!

    SvarSlett
  2. Du har virkelig en travl april, men heldigvis på den gode skrivemåde! ;)

    Skriv løs min ven. Klem.

    SvarSlett
  3. Hei hei :)
    Oiii. . nå må du ikke slite deg helt ut da :)
    men jeg skjønner du har mange spennende prosjekter på gang.
    Hørte det ble høytlesning på deg i påsken :)
    blir artig å høre historien på cd
    Ønsker deg en fin onsdag :)
    hilsen anita

    SvarSlett
  4. Å - jeg gleder meg til Mikkelbok! Min bok er også i trykken. Skal ha lansering 7.mai. Når blir din bok lansert? Du fikk vel mail?

    SvarSlett