Totalt antall sidevisninger

søndag 27. februar 2011

Vinterferieuka er over


...men det er den desidert mest begivenhetsrike vinterferien jeg har vært med på! Utrolig mye flott som har skjedd!

Den begynte med brevet fra sykehuset, som fortalte at alle mine prøver var fine!! En bedre gave kunne jeg aldri fått!! Så fortsatte ferien med at jeg ble samboer med min kjæreste! Noe som føles utrolig godt! Og den fortsatte videre med at vi i prosjektet slapp "hemmeligheten" løs til avisa... Noe som igjen resulterte i fredagens store forsideoppslag...

Alt dette på en liten uke!!

...og innimellom har jeg også skrevet sanger og taler...


At jeg nå må straks omstille meg på "pedagogmodus", - føles i skrivende stund noe kjipt...- men jeg har fortsatt noen timer igjen før skolejobben kaller...

Den skal fylles med litt Foffa-skriving!


Jeg anbefaler dere å gå inn på www.foldvik.com
Her kan dere høre Foldviklåten!!! - og i mai kommer den aller første lydboka!!

3 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne gratulere deg med dette spennende prosjektet. Har hatt gleden av å samarbeide med denne eminente musikeren vi også, og disse lydbøkene blir sikkert helt topp. Nå vet vi hvilken lydbok vi skal lytte til neste gang vi er på biltur:-)
    Hilsen ¨fruTicosus¨

    SvarSlett
  2. For en fantastisk uke du har hatt :)
    og så godt å høre at prøvene dine var bra

    Ja nå er det bare å pleie stemmen og spisse blyanten.

    Ønsker deg en flott uke
    klem anita s

    SvarSlett
  3. Vil også ønske dig stort tillykke med projektet. Du er til stor inspiration for mig, og giver mig tro på jeg også kan få et arbejdsliv til at fungere med at skrive :-)

    SvarSlett