Totalt antall sidevisninger

fredag 12. mars 2010

STRÅLENDE MUSIKAL!!



Gårsdagen var en fantastisk, magisk dag! Min "baby" skulle endelig bli framført på Sliperiet i Larvik. Den opprinnelige Mikkel var tilbake fra sin kortvarige sykdom- og alle, absolutt alle leverte maskimalt!!!
Ca. 60 elever sang, danset, filmet, ordnet med billetter, og gav alt, mens en mengde lærere var på scenen med elevene (blandet seg med trollene), lyd og lysteknikere var på plass, og komponisten og forfatteren stod bak i salen og fikk med seg det hele på avstand...
Fantastisk å kunne nyte det hele med alle sansene..
Først kom over 400 barn og fylte hele salen... Og forestillingen satte i gang... Det var glimrende levert! Jeg tror jeg både lo og gråt og skalv der jeg stod...
Til og med fotografen fra avisa felte en tåre, fikk jeg høre i ettertid... Det var så bra!!!
Og så...kom selve hovedforestillingen...
Forestillingen som skulle vises for alle foreldre, venner og larviksborgere... Elevene skulle vise hva de hadde jobbet iherdig med i 7 måneder... og de leverte noe enormt!
Det var stinn brakke - med minst 450 mennesker på sitteplasser i Sliperiet.
Da Mikkel åpnet med å synge: "Jeg går her og ordner til på rommet mitt..." var det som det gikk et sukk gjennom publikum, for ingen -ingen hadde forventet at Mikkel kunne synge sååå fint.... Og så var den magiske, fantastiske forestillinen i gang!
Det ble applaus mange ganger igjennom musikalen - og det endte med stående applaus til slutt!
Jeg var så stolt! Jeg var så rørt! Jeg var så glad!
Dette er det mest fantastiske jeg har vært med på - "skapelsesmessig"...
Dere må bare se alle de flotte bildene som avisa har lagt ut...
..og i dag er det stoor trollfest på skolen med pizza og brus! Nåå kan alle senke skuldrene og slappe av.
Alle som har vært med har gjort en formidabel innsats - og jeg er så fornøyd og glad og lettet og stolt, at jeg har ikke ord...

5 kommentarer:

  1. Jeg blir nesten helt rørt av å lese dette jeg! Så utrolig artig det må være å få til noe slikt - og særlig i sammen med så mange andre!
    Gratulerer så mye! Kanskje vi får se forestillingen ellers i landet etterhvert også...? :)

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverie

    SvarSlett
  2. Så flott. Kulisser og deltakere så eventyrlige ut. Så stolt du må være, Liv Hege! Dobbeltklem herfra.

    SvarSlett
  3. Du har virkelig grunn til å være stolt.
    Stoor gratulasjonsklem til deg

    SvarSlett
  4. Gratulerer SÅ mye,dette fortjener du!!
    Stor klem

    SvarSlett
  5. Jeg er bare så utrolig imponert .. og jeg blir så glad på dine vegne. Du er en nydelig dame som skriver bra og jeg er stolt av å "kjenne" deg litt :o) Gratulerer - gratulerer - gratulerer .. :o)))

    Ha ei fortsatt flott helg - stooor klem :o)

    SvarSlett