Totalt antall sidevisninger

tirsdag 9. mars 2010

Dagen før generalprøven






..Som noen av dere vet, så møtte jeg en vegg for noen uker siden, og har trådt mine skritt varsomt. Først var det ingenting som betydde noe, så begynte energien å komme tilbake litt etter litt... Jeg ville jo så gjerne ha med meg det jeg har jobbet så hardt og lenge for i "Mikkel og Ekornia- prosjektet".
Boklanseringen fikk jeg med meg på lørdag - og det var en kjempefin dag.
I dag skulle hele skolen jeg jobber på (spesialskole -1-10 klasse) øve i Sliperiet (stor kulturarena i Larvik) med den store musikalen som bygger på min første bok.
Da jeg våknet merket jeg at dagen ikke var helt som jeg hadde håpet, men jeg ville ha med meg øvelsen. Solen skinte, og jeg tok beina fatt, for det var godt å kunne samle tankene før jeg møtte alle elever og lærere igjen. Jeg tenkte at jeg kan jo bare være "en liten tilskuer"...
Men da TV Vestfold kom å ville intervjue meg, trodde jeg at jeg skulle besvime - men jeg fant ut at det var bare å hoppe i det. Det er jo faktisk min historie som utspiller seg på scenen nå...
Innslaget kommer visst på TV i kveld...
Og da elevene satte i gang å spille, så svulmet hjertet mitt, og tårene stod i øynene...
Mikkel og Ekornia ser akkurat slik ut som jeg har sett dem for meg inne i hodet mitt... Og hunden Brum var jo bare helt fantastisk...
I morgen er det først en hel gjennomgang -og SÅ er det den store generalprøven.
På torsdag skjer det!
Først oppsetning for 1.-2. klassinger og barnehagebarn - og for voksne på kvelden... Det er 400 sitteplasser pr. forestilling...
Utrolig...

1 kommentar:

  1. Å - om jeg kunne sende deg litt ekstra energi... Som du selv skriver - det er mer mellom himmel og jord,derfor tror jeg at dette lille ekstra kommer fram... Dette er jo stort!

    SvarSlett