Totalt antall sidevisninger

lørdag 9. januar 2010

Ikke så ille allikevel!

Hva da, tenker du kanskje. Januar vel!!
Årets første uke har vært helt spesiell... Den har vært så kald som jeg ikke kan huske... Den har hatt stort fravær blant personale på jobben... Den har gjort til at elevene har måttet være inne på skolen hele dagen... Den har gjort til at veden har gått unna, fortere enn jeg kunne drømme om... Den har gjort til at jeg nesten ikke har orket å stå opp om morgenen...
MEN... Det har vært så mange hyggelige og spennende ting i uken som har vært tilbakelagt...
Elevene viste seg fra sin beste side, da de framførte en smakebit på juletrefesten, fra den forestående musikalen vi jobber med - som bygger på min første bok!
Jeg har fått spennende innspill fra "den andre siden"...
Jeg har fått både litt mosjon og luft ved å gå fort til og fra jobben (kort vei, da, men lell..)
Jeg har fått tilbud om å bidra på forfatterkveld på Cordelias hus i april... http://gjennomordene.blogspot.com/
Og jeg har fått stiftet spennende, nye bekjentskaper!
Denne januar er ikke så aller verst allikevel.... Året har i grunnen begynt ganske så bra, selv om kulda biter... og jeg vil at det bare skal bli bedre!

5 kommentarer:

  1. ja visst gör det ont när knoppar brister.... det synes jeg er så fint sagt. Det kan komme mye godt og vakkert ut av noe som i utgangspunktet kan virke tungt og vanskelig!
    Jeg er er sikker på at 2010 bringer med seg mye fint til deg, Liv Hege. Noe er på gang - du føler det, ikke sant!!!
    Ønseker deg ei varm og nydelig helg!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Tror ikke jeg har sagt det før, men GODT NYTTÅR til deg!! Og, når jeg leser hva du skriver, høres det jo ut året har startet veldig bra for deg! Deilig - da kan man jo ane konturene av fortsettelsen.. :O)

    Synes året har startet fint jeg også - sprengkulde til tross, det er jo så nydelig ute om dagen! Litt trått å komme igang med vanlige rutiner, men aller mest bare deilig!

    Ha en herlig helg!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Heisann Snuppeline.
    Så godt at du finner Januar inspirerende alikevell. Synes det er spennende å lese at du får innspill fra den andre siden - håper du vil dele det med oss en gang...

    Ønsker den en vakker januar lørdag.
    Her skal det bakes i himen idag.
    Vinterklemmmer til deg.

    SvarSlett
  4. Du er inne i en god stim Liv Hege - du er positiv og gir av deg selv til andre - da kommer det jo mange ganger tilbake til deg etterhvert. Nyt det!!!

    Ble litt nysgjerrig på den responsen fra "den andre siden" jeg .. eller - veldig - må det vel leses .. hihi ..

    Ha en fortsatt super januar, en koselig lørdagskveld og forsatt god helg - stor klem!!

    SvarSlett
  5. Prøvde meg til rektor i går jeg,var 20 kuldegrader..men ungene måtte ut ja.Og jeg hadde inspeksjon...var i grunn derfor jeg spurte:)
    God helg og klem

    SvarSlett