Totalt antall sidevisninger

lørdag 15. august 2009

Hagl så store som klinkekuler


Været er til tider et merkelig fenomen.... Regnet som pøser ned, så det blir oversvømmelser... Snøen som laver så tett ned at det meste av tingene bare forsvinner under alt det hvite... Vinden som kan være utrolig ødeleggende, hvis den er sterk nok... Varmen som får folk til nærmest å dåne av pustebesvær, og så... Haglet som kom her om dagen... så store som klinkekuler og som smalt ned i hodene på både tobente, firebente og på hele planteriket...
Været er og blir et merkelig fenomen, synes nå jeg...

4 kommentarer:

  1. Gosjameg - ikje snakk om oversvømmelser!
    Har nok av de sjøl... se bloggen min så forstår du...
    Kos deg me lørdagen.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Jeg må innrømme at jeg er meget skremt over været!!! Hva skjer???

    Vi flyttet fra NordNorge til Danmark for å få sol og varme... istedet opplever vi å nærmest drukne her ned..

    Ha en trivelig søndag.. med eller uten hagl...

    SvarSlett
  3. Ååå, ja naturen kan være lunefull...

    Ønsker deg en fin søndag med masse SOL!!

    SvarSlett
  4. Her hvor jeg er nå har det også vært vær denne uken. Strålende sommersol og blank sjø den ene dagen, regn i bøtter og spann den neste - riktig høstlig og sterk vind den neste osv. Men snø og hagl gjenstår....

    SvarSlett