Totalt antall sidevisninger

mandag 3. august 2009

DRAMA igjen...bildet er tatt noen år etter det forrige..


...Takk for alle hyggelige kommentarer under DRAMA - innlegget nedenfor.
Her er et bilde sakset fra TV- programmet "Gylne tider" som kunne sees på TV`n sist lørdag...
Jeg er veeeeeldig klar over hordene av fans som gutta i sin tid hadde...
Jeg kan huske jeg fikk mitt livs sjokk, da det ringte på døra, og utenfor stod det en hel buss med hylende tenåringsjenter fra Flekkefjord...
Du hildrande! Men moro, var det, lell! :-)
Noen år og noen hår siden det forrige bildet ble tatt... men like blide!
Og en av disse er altså min bror! :-)

4 kommentarer:

  1. Heia!
    Da er Nanni back in business etter å ha tatt sort belte i ferie...
    Var broren din med i en gruppe som het Drama...? Nannimannen husker, men ikke jeg... Han snakker om Gækki og Muffe (?).... da ringer en liten bjelle hos meg (bjelleklang, hehe...).
    Nuvel.
    Nå begynner Nannihodet å innstille seg litt på høstlivet, men august er jo per def sommermåned, så vi holder fast på den!
    Blogges!
    klem fra nanni

    SvarSlett
  2. Du får fortelle hvem av dem som er din bror...

    SvarSlett
  3. god kveld liv hege..!

    ..ja det tror jeg så gjerne...at det var en horde av jente-fans etter de guttene!
    men så var de jo flinke også da, så unge de var!...herlig med sånne mimre-saker, som man har delt med andre, spesielt da på "vårt" tiår, 80-tallet, hihi...
    ha en fin kveld -
    moaklem

    SvarSlett
  4. Hei igjen...kan tenke meg at dette var DRAMA... men det må jo ha vært litt stilig også.

    SvarSlett