Totalt antall sidevisninger

søndag 19. juli 2009

Kreolske reker og en kasserolle


Nå begynner venner å få hetta, for de tror at jeg legger ut alt jeg ser og hører og opplever... her inne på bloggen... men så gæli er det da ikke! ;-)
Ingen fra venninnebursdagen i går er avbildet her... og ingen intime betroelser blir lagt ut her...
Men moro var det, og den kreolske rekesaken til vertinna var supergod! Vinen var fortreffelig og skravla og latteren satt løst...
..Og den kasserollen du kjøpte for bursdagspenger du fikk, du kjære bursdagsbarn - har som vi fant ut - uante muligheter... Den kunne romme alt fra middagsmaten, potetgull, garnnøster, - samt kunne fungere som "hjelm", når omverdenen skulle stenges ute - eller man kan rett å slett sette en blomst eller to i den!
Man får ikke mer moro enn man lager selv!
Ha en flott søndag alle bloggevenner der ute! :-) - og tusen takk for alle hyggelige kommentarer på mitt siste innlegg - sånt varmer!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Høres ut som dere hadde en hyggelig kveld;)
    Vi hadde en kjempe kjekk kveld i går...datteren min prøvde brudekjole, en rar opplevelse...hun så virkelig ut som en prinsesse!
    Her går det i rydding enda, dukker stadig vekk opp ting som skal gies bort;)
    Har tenkt å flytte herfra med minst mulig baggasje;)
    Kjenner at det er helt riktig for kropp og sjel....
    Ha en fin uke;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  2. Hi, hi... jeg har sittet er i nattemørke og lest morsomme historier på siden din. Lurer på hvordan det gikk med begravelse te ho mor oppe i Finnmark...

    SvarSlett