Totalt antall sidevisninger

mandag 27. juli 2009

Fuglen er i ferd med å forlate redet...

...Det er rart å tenke på hvor fort det kan skje endring i ens liv... et brev, en epost, en samtale... eller som i dette tilfelle... en telfonsamtale...
Ungdommmen min, fikk opprigningen hun ventet på i dag...
Snart tjue år, - med høyhæla sko og tatoveringene på plass... går nå ferden videre - og utdannelsen på høyskolen kan begynne om noen få uker.
Nå starter en ny epoke, en ny tid,- både for mor og datter... Det er på tide at fuglen forlater sitt rede...

9 kommentarer:

  1. Ja det er litt rart når de forlater redet. Det blir nok litt tomt. Slik var det ihvertfall her. Dattera og familien bor jo rett i nærheten da og sønnen i Larvik. Koselig når de kommer på besøk.

    SvarSlett
  2. Heisann og takk for koselig hilsen hos meg;)
    Gratulerer til fuglen som skal på høyskolen og ut av rede! Det er sikkert rart for deg, men det går seg nok til;)
    Fikk ikke napp på leiligheten:( Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre....roen er ikke der i dag...snakket med eksen og han vil ha huset tilbake innen 2 uker....får vel bare surfe videre å håpe på at det dukker opp noe....hvis ikke må vi ta med oss klærne og bo litt rundt omkring:(
    Sånn er livets harde skole:(
    Ha en fin mandag;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  3. Livet er i perioder, sa en jordmor til meg da jeg bar på min førstefødte og var litt på overtid. Sant nok, ungen kom ut og nå er han fylt 18....
    Da jeg flyttet hjemmefra, sa folk til mamma: så trist... (jeg var ca 20). Neida, sa mamma, det hadde vært tristere om hun forble hjemme. Sant nok.... Livets skole, du..
    Lykke til med fuglen din,
    klem fra Nanni

    SvarSlett
  4. Fugler er født til å fly, ikke til å sitte i bur... så alt godt ønskes henne - og deg!

    SvarSlett
  5. Et nytt kapitel både for deg og henne.
    Lykke til.

    SvarSlett
  6. Det ligger en hilsen til deg på bloggen min.

    SvarSlett
  7. Så flott! Lykke til med studiene.
    Liv Hege du vet du alltid vil være mor ; )

    SvarSlett
  8. men titt innom bloggen min da vel, ligger en hilsen der,vet du...

    SvarSlett
  9. Det var en modig tatovering, sikkert en dame som vet hva hun vil...
    Og en ny epoke for begge to, det er spennende....
    Jeg har forresten åpnet en ny blogg,
    http://bloggedamer40pluss.blogspot.com/
    Du er hjertelig velkommen, klem,M

    SvarSlett