Totalt antall sidevisninger

fredag 19. juni 2009

Tusen takk for hyggelig påskjønnelse!

...Nydelig award var å finne på bloggen min i dag. Fantastisk at jeg får slike hyggelige "påskjønnelser" - jeg som bare er en skarve, liten skribent. Den hyggelige awarden fikk jeg av flittigehender
Kjempehyggelig blogg som absolutt er verdt et besøk! :-) Tusen takk til deg, Grethe!
Jeg har veldig lyst til å sende "denne rosen" videre til en etterhvert god venn... og det er til
majas. Takk for dine kommentarer og innspill! Krysser mine fingrer for deg!
Og nå ligger det 7 blanke ferieuker foran meg.... Ha en nydelig fredagskveld alle bloggevenner!

2 kommentarer:

  1. Å tusen takk Liv Hege!!! Nå ble jeg helt rørt til tårer...snufs...hehe
    Du er et godt og skjønt menneske og jeg er veldig glad for å være din venn;);)
    Takk, takk
    Kose deg med ferie, vi prates;)
    Stor klem fra Maja

    SvarSlett
  2. 7 uker????? Oh my God.......sounds like heaven :-)

    Ha en herlig helg :-)

    Klem w

    SvarSlett