Totalt antall sidevisninger

tirsdag 23. juni 2009

And the winner is...


Håper dere hadde en fin St.Hansfeiring der ute... Og nå er trekningen avgjort. Alle navnene ble skrevet opp med nummer på en liste- noen hadde 1 lodd, og noen hadde 3...
Min snart 20-årige datter trakk lodd nr. 9 - som ble vinneren av boka, og det var Nanni som gikk av med seieren denne gang!
Grattis, Nanni! Nå har du litt lesestoff i sommer for dine barn! Gi meg adressen din, og du får snart tilsendt en hundre siders bok i posten!
Takk til alle som hadde lyst til å være med i trekningen!

1 kommentar:

  1. Tusen takk, så moro!!! Jeg gleder meg til å få boka!! (~ håper den blir signert, litt stas... ;o)
    Jeg er jo totalt bokoman og er lykkelig for å eie bøker, så boka kommer til et godt hjem, haha...
    Ha en deilig St. Hans kveld videre.... eller natt er det vel egentlig nå straks...
    God klem!

    SvarSlett