Totalt antall sidevisninger

tirsdag 12. juli 2016

Hvordan min lille strek ble til

Hei, hei, hei!

Her kan dere lese, hvis dere har lyst - om hvordan min lille strek ble til. Dette er sakset fra Forlagshusets siste nummer av Litteraturmagasinet. Jeg må innrømme at dette er litt stas!

Jeg tegner og reflekterer - og har masse små ideer i hodet. Beklageligvis har bloggingen kommet helt i bakhånd. Men nå er jeg litt i tenkeboksen her - kanskje jeg burde gjøre om bloggen litt, for jeg har endret meg i forhold til det jeg driver med og er opptatt av... Jeg har jo en forfatterside på Facebook, som heter @ordogstreker. Kanskje bloggen min burde hete det ... Tenke, tenke ... For nå er jeg så lite inne i bloggeverdenen, at jeg må lære meg litt opp igjen, merker jeg ...

Ha en nydelig sommerdag, alle som måtte titte innom dette bitte lille strekinnlegget! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar