Totalt antall sidevisninger

torsdag 11. august 2011

Barnas dag i Larvik - på lørdag!


...og da jeg ble ringt opp og spurt om jeg ville lese fra lydboka mi - siden Foffa er figuren som kommer til å sjarmere de små, denne lørdagen - så kunne jeg selvfølgelig ikke si nei, til det! Jeg skal befinne meg inne i et butikklokale i sentrum, - med forhåpentligvis Foffa ved min side... Han er jo superhelten jeg skriver om! Så det er bare å håpe at noen av dem som liker Foffa, har lyst til å høre litt av historien denne dagen. Lydboka er også å få kjøpt.

Hvis noen av dere lesere, kunne tenker dere lydboka, kan jeg gjerne sende den til dere i posten. (Send meg gjerne en mail. Kr. 149, pluss porto)
Lydboka passer for barn i alderen 3-4 til 10-11 år... Det er jeg som leser inn boka, og det er fine effekter og lydinnslag innimellom - laget av musiker Per Arne Strandbakken. Historien varer en times tid, og avslutter med den fengende Foffa-låten til Per Arne, samt en singback versjon.
Teksten er å finne bak på lydbok-coveret.

Jeg tenker Foffa gleder seg til lørdag!! :-)

2 kommentarer:

  1. Så flott da, Liv Hege. Men du, jeg lurer på om det bare er Foffa og alle barna som gleder seg:-)

    SvarSlett
  2. Ha en fin lørdag - tenker det blir en fin dag for både små og store :-)

    SvarSlett