Totalt antall sidevisninger

fredag 26. november 2010

Vinteren er her...

...Ja, og det er intet vi kan gjøre noe med... Men jeg tenker... at jeg skal ikke henge meg opp i alt jeg ikke liker, men motsatt.... Jeg skal henge meg opp i alt jeg liker!
Ja, jeg må flytte på denne snøen av og til, men hva så? Jeg kan gå til jobben hvis det er for ille, jeg behøver ikke gå på ski eller ake, eller base i snøen...
Nei, jeg skal bruke vinteren til gjøre mye hyggelige og gode ting. Det lærte forrige vinter meg. For i fjor vinter befant jeg meg i et stort, sort mørke... Det er historie. Lærerik historie...
Denne vinteren skal brukes til å skrive, til innekos, til å nyte... - og jeg venter fortsatt i spenning på svaret på min permisjonssøknad. Foreløpig vet jeg intet... Men jeg tenker - at uansett om jeg får permisjonen eller ikke, så skal jeg nok få til det jeg vil!
God helg til alle dere i vinter-Norge! (og til mine lesere i Sverige og Danmark)

3 kommentarer:

  1. Der er mange ulemper ved sne Liv, men hvor er det smukt og sikken en ro når snefnuggene falder fra himlen, det vælger jeg at fokusere på, jeg er sikker på at alt nok skal blive i orden.
    Klem herfra.

    SvarSlett
  2. Høres ut som en god plan det! Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  3. Herlig!Jeg vil også henge meg opp i alt jeg liker!

    SvarSlett