Totalt antall sidevisninger

fredag 25. juni 2010

Lange, ubrukte sommerdager...


...Å våkne til en ny dag - uten masse må-ting, er som jeg har nevnt noe om tidligere - helt vidunderlig! ...Men å våkne, og vite at du har maaaange, lange, blanke feriedager foran deg - er bare sååå mye bedre...
I dag våknet sommeren etter å ha ligget i dvale en stund. I dag viste solen sitt varme åsyn, og i dag kvitret fuglene og humlene som aldri før, utenfor vinduene mine...
I dag skal jeg pleie både blomster og vennskap - og mor - og datterforholdet...
Etter å ha vært på hybelen en stund, kommer datteren nå hjem til mors hus - for først og fremst å ta fatt på sommerjobben... men det er nok litt godt å være i nærheten av familie og gamle venner også - vil jeg tro...
Denne sommeren tror jeg blir utrolig god - fordi jeg har bestemt meg for at den skal bli det.
Den tilbakelagte vinteren ga meg mye mental juling - men jeg har kommet styrket ut av det - og jeg vil nå at dagene skal bli gode. Innholdsrike. Kreative. Fylt med glede. Og kjærlighet...

3 kommentarer:

  1. Innom for å ønske deg en akkurat sånn sommer som du ønsker deg!!! Nyyyt dagene og kos deg masse!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. Tenker du nyter disse dagene som du kan bruke til hva du vil. Det er herlig å roe ned og nyte stille mogoner på trappa med kaffe, høre fuglene og alt som vokner til liv.
    Ønsker deg gode, fine og krative dager fermover, jeg tror at du har mange ideer som vil komme frem i lyset.
    Ha en fin helg først og fremst.

    SvarSlett
  3. God sommer. Ja, jeg er helt sikker på den blir fin for deg. Fordi du har bestemt deg! Klem!

    SvarSlett