Totalt antall sidevisninger

lørdag 10. oktober 2009

Each day is a little life...

...Ja, det er viktig å tenke på, tenker jeg... Dagen blir hva du gjør den til, som jeg skrev noe om i innlegget under her...
Den kan bli kjip, kjedelig, vanskelig, innholdsrik, spennende, morsom...
Jeg liker at det skjer noe... Enten i virkeligheten rundt meg, eller inni mitt lille hode - slik at jeg skrive om det...
Å bruke dagen til ingenting, er en bortkastet dag. Det er som et bittelite bortkastet liv...

Snart kommer venninner til meg.
Snart skal det prates, skåles og latteren skal bli slått opp...
Og etterpå går ferden til åpningen av byens nye, storslåtte kulturhus...
Bølgen... Så om noen få timer skal vi jentene ta Bølgen...
Spennende, morsomt, anderledes... og sikkert noe som kan skrives om....
Det er godt at dagene kan være fulle av små, gode øyeblikk - som skal nytes der og da, men som også kan bli tatt godt vare på... som små "gjenbruksøyeblikk"...
Ha en fiiin lørdag der ute, alle bloggevenner!!

2 kommentarer:

  1. Det høres herlig ut - kos deg masse!!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. Når jeg skriver dette ligger dere nok der og surfer på hver deres bølge etter en koselig kveld.... Og når du våkner får du ha en fin søndag med nye opplevelser.
    Likte overskriften din

    SvarSlett